Bój się sprytnie!
Kiedy dwa lata temu wsiadałam do samolotu, sama sobie chciałam udowodnić, że mogę przestać się bać. Kiedy samolot zaczął startować mimowolnie zaciskałam…
Zobacz więcej– John Quincy Adams
Lider powinien pamiętać, że każdego dnia staje na scenie przed swoją widownią. Jego zespół obserwuje go, ocenia i decyduje o tym, czy obdarzy go zaufaniem. Wszystko, co lider robi, mówi oraz sposób, w jak się wypowiada, jest przesłaniem dla pracowników. To przesłanie wpływa na jakość pracy. Dobry lider zarządza współpracownikami poprzez kierowanie ich emocjami, motywacją, celami i efektywnością. Łączy w sobie pewną charyzmę i umiejętności.
Posiada odpowiednie przekonania na temat siebie i innych ludzi.
Bardzo cenię sobie pracę z liderami. Za takimi tytułami jak: szef, menadżer czy kierownik, kryje się człowiek z krwi kości, który posiada swoje własne emocje, potrzeby i system wartości. Z każdego sukcesu trenowanej przeze mnie osoby cieszę się jak z własnego. Dlatego wspieram, nadaję kierunek i skutecznie zachęcam do podejmowania ambitnych działań.
Cele szkolenia:
Program szkolenia:
Program dostosowany jest indywidualnie do potrzeb Twojej organizacji.
Oparty jest na następujących zagadnieniach:
Forma – 30% teoria + 70% interaktywny warsztat (scenki, filmy, case study, gry, testy, dyskusje moderowane przez trenera).
Warsztatowa forma zajęć jest zaplanowana tak, by umożliwić uczestnikom zdobycie konkretnych, praktycznych umiejętności. Podczas szkolenia pojawią się scenki, życiowe przykłady, icebreaker’y i energizer’y – wszystko po to by zaangażowanie uczestników utrzymać na stałym, wysokim poziomie. Gry szkoleniowe, filmy, praca z wyobraźnią to stale elementy moich szkoleń. Wszystkie narzędzia mają umożliwić uczestnikom wypracowanie nowych umiejętności, które można od razu wdrożyć w pracę organizacji.
Budować zespół można na bardzo wiele sposobów. Czasem są to formy całkiem niekonwencjonalne. Aby zbudować dobre relacje pomiędzy współpracownikami, powinni oni poznać swoje mocne strony, szanować siebie nawzajem i efektywnie dzielić między sobą obowiązki.
Szkolenie to jest wyjątkowe, ponieważ łączy w sobie moje ponad dwunastoletnie doświadczenie zdobyte w aptece oraz wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i wywierania wpływu. Szczegółowy program szkolenia jest układany pod konkretne potrzeby apteki, po wcześniejszym omówieniu i przeanalizowaniu najczęściej pojawiających się problemów.
Kiedy dwa lata temu wsiadałam do samolotu, sama sobie chciałam udowodnić, że mogę przestać się bać. Kiedy samolot zaczął startować mimowolnie zaciskałam…
Zobacz więcejPytania o to, jak znaleźć osobistą motywację do pracy, do ćwiczeń, do zdrowego odżywiania pojawiają się często w rozmowach z moimi klientami. Wygląda to tak, jakby motywacja była…
Zobacz więcejNa cotygodniowym zebraniu zespołu Marcie pocą się dłonie. Jakoś panuje nad drżeniem rąk, ale mimowolnie jej prawa noga nerwowo podryguje pod stołem. Oby nie powtórzyła…
Zobacz więcej