Bój się sprytnie!
Kiedy dwa lata temu wsiadałam do samolotu, sama sobie chciałam udowodnić, że mogę przestać się bać. Kiedy samolot zaczął startować mimowolnie zaciskałam…
Zobacz więcej– Nelson Boswell
Szkolenie to jest wyjątkowe, ponieważ łączy w sobie moje ponad dwunastoletnie doświadczenie, zdobyte w aptece oraz wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i wywierania wpływu. Szczegółowy program szkolenia jest układany pod konkretne potrzeby apteki, po wcześniejszym omówieniu i przeanalizowaniu najczęściej pojawiających się problemów.
Osoby robiące zakupy w aptekach są coraz bardziej wymagające.
Aby sprostać ich oczekiwaniom i sprawić, aby wracały one do nas raz za razem, musimy poznać zasady nowoczesnej obsługi pacjentów. Konkretne działania wdrożeniowe, jakie proponuję, pozwalają podnieść jakość obsługi klientów apteki we wszystkich najważniejszych aspektach, od dbałości o pełne zaspokojenie potrzeb kupujących poprzez budowanie relacji z pacjentem aż do radzenia sobie z sytuacjami skomplikowanymi i nietypowymi.
Dla kogo?
Dla kierowników aptek, magistrów i techników farmaceutycznych.
Na szkoleniu dowiesz się:
Poznasz odpowiedzi na pytania:
Nauczysz się:
Forma – 30% teoria + 70% interaktywny warsztat (scenki, filmy, case study, dyskusje moderowane przez trenera).
Warsztatowa forma zajęć jest zaplanowana tak, by umożliwić uczestnikom zdobycie konkretnych, praktycznych umiejętności. Podczas szkolenia pojawią się scenki, życiowe przykłady, icebreaker’y i energizer’y – wszystko po to by zaangażowanie uczestników utrzymać na stałym, wysokim poziomie. Wszystkie narzędzia mają umożliwić uczestnikom wypracowanie nowych umiejętności, które można od razu zastosować podczas pracy w aptece.
MODUŁ 1.
Korzyści dla firmy i pracownika wynikające z jakości obsługi pacjenta:
MODUŁ 2.
Efektywna komunikacja:
MODUŁ 3.
Style komunikacji:
Budować zespół można na bardzo wiele sposobów. Czasem są to formy całkiem niekonwencjonalne. Aby zbudować dobre relacje pomiędzy współpracownikami, powinni oni poznać swoje mocne strony, szanować siebie nawzajem i efektywnie dzielić między sobą obowiązki.
Lider powinien pamiętać, że każdego dnia staje na scenie przed swoją widownią. Jego zespół obserwuje go. Wszystko co robi i mówi oraz sposób, w jaki to mówi jest przesłaniem dla pracowników. To przesłanie wpływa na jakość pracy. Dobry lider zarządza współpracownikami poprzez kierowanie ich emocjami, motywacją, celami i efektywnością.
Kiedy dwa lata temu wsiadałam do samolotu, sama sobie chciałam udowodnić, że mogę przestać się bać. Kiedy samolot zaczął startować mimowolnie zaciskałam…
Zobacz więcejPytania o to, jak znaleźć osobistą motywację do pracy, do ćwiczeń, do zdrowego odżywiania pojawiają się często w rozmowach z moimi klientami. Wygląda to tak, jakby motywacja była…
Zobacz więcejNa cotygodniowym zebraniu zespołu Marcie pocą się dłonie. Jakoś panuje nad drżeniem rąk, ale mimowolnie jej prawa noga nerwowo podryguje pod stołem. Oby nie powtórzyła…
Zobacz więcej